UNIEWAŻNIMY

jak smakuje sukces

O CO WALCZYMY?

NIEZALEŻNOŚĆ FINANSOWA

Pozbądź się kredytu raz na zawsze. Pomożemy Ci odzyskać niezależność finansową. Zadbaj o bezpieczną przyszłość dla siebie i swojej rodziny.

ZWROT NADPŁACONYCH RAT

Statystycznie "frankowicz" w wyniku nieuczciwych praktyk banku nadpłaca około 30% rzeczywistej wartości należnych banku świadczeń. Pomożemy Ci odzyskać Twoje pieniądze.

OBNIŻENIE RAT SPŁATY W PRZYSZŁOŚCI

Wieloletnie doświadczenie oraz sukcesy w walce z bankami pokazują, że po wygranej sprawie raty spłaty kredytu CHF naszych klientów są niższe nawet o 50%. Dołącz do nich.

O CO WALCZYMY?

NIEZALEŻNOŚĆ FINANSOWA

ZWROT NADPŁACONYCH RAT

OBNIŻENIE RAT SPŁATY W PRZYSZŁOŚCI

JAK PROWADZIMY TWOJĄ SPRAWĘ?

I. ANALIZA UMOWY KREDYTOWEJ

Bezpłatnie przeanalizujemy Twoją umowę kredytową oraz przedstawimy skuteczną strategię prowadzącą do niezależności finansowej.

II. NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY

Przedstawimy konieczne do podpisania dokumenty. Na każdym etapie prowadzenia sprawy możesz skontaktować się z dedykowanym specjalnie dla Ciebie opiekunem.

III. NAWIĄZANIE DIALOGU Z BANKIEM

Występujemy z reklamacją produktu kredytowego do banku oraz wnioskujemy o przekazanie szczegółowej dokumentacji. W tym kroku przerywamy bieg przedawnienia.

IV. WYSTĄPIENIE NA DROGĘ SĄDOWĄ

Sporządzamy pozew oraz występujemy na drogę sądową w sprawie nadużyć banku związanych z Twoim kredytem.

JAK PROWADZIMY TWOJĄ SPRAWĘ?

I. ANALIZA UMOWY KREDYTOWEJ

II. NAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY

III. NAWIĄZANIE DIALOGU Z BANKIEM

IV. WYSTĄPIENIE NA DROGĘ SĄDOWĄ

FAKTY O SPRAWACH CHF

ROK 2019

290 korzystnych wyroków na rzecz Klientów związanych z bankiem umową kredytu waloryzowanego do waluty CHF

ROK 2020

1098 korzystnych wyroków na rzecz Klientów związanych z bankiem umową kredytu waloryzowanego do waluty CHF

ROK 2021

1604 korzystnych wyroków na rzecz Klientów związanych z bankiem umową kredytu waloryzowanego do waluty CHF
stan na październik 2021

frankowicze uzyskali już

prawomocne wyroki
w sprawach
CHF

KREDYTY CHF

Działamy na terenie całej Polski. Obsługujemy sprawy kredytów CHF dla klientów z takich miast jak np.: Warszawa, Katowice, Białystok, Łódź, Wrocław, Poznań, Lublin, Gdańsk, Bydgoszcz, Szczecin, Gdynia, Częstochowa, Radom, Toruń, Sosnowiec, Rzeszów, Kielce, Gliwice, Olsztyn, Zabrze.